11 ianuarie, 2011

Concursul de dans sportiv de la Maribor 2010 - de Costin Frăţilă ( Şvarţi - 12 ani şi restu' zile)

Cu două săptămâni înainte de concursul din Maribor antrenorii ne-au anunţat de plecarea în Maribor pe data de 9-14 decembrie. Toţi ne-am bucurat foarte mult. Am început să avem antrenamente mai multe şi să ne antrenăm mult mai intensiv. A venit momentul mult aşteptat. Toţi am făcut pregătirile. Chiar dacă unii nu au fost niciodată cu avionul, toţi eram cu sufletul la piept. Până în aeroportul din Bucureşti am plecat cu două maşini. A fost cam greu deoarece aveam foarte multe bagaje şi ni le-am îngesuit pe lângă noi. Iată-ne în aeroport, aici i-am întâlnit pe antrenori şi pe Alex, noul partener al Biancăi. Am aşteptat entuziasmaţi sosirea avionului. Am urcat bagajele în avion şi am decolat. Din avion am avut posibilitatea să vizualizăm o privelişte minunată, plină de nori. La  aterizare în Italia au venit două maşini cu care ne-am dus la hotel în Maribor. În maşină unii au dormit alţii s-au jucat fazan.. Ajunşi la hotel, am despachetat şi toţi căutam bomboana de sub pernă. Camerele erau foarte frumos amenajate, ca anul trecut. Când am scos mâncarea ne-am speriat. Era aşa de multă încât am umplut vreo 3-4 sacoşe. Gazdele din hotel erau foarte cumsecade. Când s-au dus Alin si Alex după fierul de călcat şi după umeraşe, ne-au dat şi masa dar şi o grămada de umeraşe. Apoi am fost la supermarchet să luăm ce ne mai trebuie. După aceea am ajuns la hotel am mâncat şi ne-am culcat. A doua zi trebuia să mâncăm foarte bine pentru a avea enrgia la concurs. Am mers în cameră apoi domnişoara Georgiana ne-a coafat pe toţi, ne-am machiat, cămăşile erau călcate de Domnul Adrian. Dar, până să plecăm, a trecut Moşul pe la noi. Ne-a adus opt halate pentru concurs. În staţia de autobuz toţi am rămas cu privirea la un afiş despre o pisică pierdută  A venit autobuzul şi am ajuns la sală. Acolo ne-am echipat şi eram pregătiţi pentru concursuri, chiar daca  aveam puţine emoţii. După  ce terminam de dansat o categorie trebuia să ne schimbăm foarte repede. Antrenorii ne ajutau şi aveau foarte multă grijă de noi. Dupa aceea ne-am bucurat foarte mult de rezultate.
Aşa a fost în toate zilele de concurs. După zilele de concurs, pentru recreere, ne-am gândit că ar fi bine să mergem în Veneţia. Ajunşi acolo toţi am rămas uimiţi. Peste tot era numai apă. Am mers să vizităm diferite magazine şi Piaţa San Marco. Acolo am hrănit porumbeii care se urcau pe noi şi am mers cu vaporaşul. M-am simţit foarte bine în Veneţia. În ultima zi cele două maşini ne-au dus la aeroport si am plecat. Când am ajuns pe aeoroportul din Băneasa  părinţii împreună cu Domnul Ion ne-au aşteptat cu şampanie şi un imn care sper să schimbe România.